Τα τεχνουργήματα υψηλής μεταλλοτεχνίας που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα ποιούνται αποκλειστικά (με ιδρώτα και αγωνία) από τον καλλιτέχνη Δημήτριο Κατσίκη με παραδοσιακή εν θερμώ σφυρηλάτηση μπρούτζινων ελασμάτων. Δεν εισάγονται από τρίτες χώρες για τουριστικούς σκοπούς. Ο δημιουργός αναβίωσε την τέχνη της Ελληνικής Αρματοποιϊας μετά από έξι τουλάχιστον αιώνες λήθης . Σήμερα δύναται να κατασκευάσει έργα μεταλλοτεχνίας με μεγάλη συλλεκτική και καλλιτεχνική αξία από την Μυκηναϊκή εποχή (15ος αιώνας, πανοπλίες Ομηρικών Ηρώων) μέχρι και την Ύστερη Βυζαντινή (15ος μ.Χ .Πανοπλίες Στρατιωτικών Αγίων, πανοπλία Αγίου Γεωργίου κλπ ).

Επικοινωνήστε μαζί μας για όποια πληροφορία χρειάζεστε. Θα λάβουμε το ηλεκτρονικό σας μήνυμα και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.









Άρθρα - Νέα

Aπό τον Αγαμέμνονα στον Θησέα. Μία ερμηνευτική απόπειρα δια μέσου των «Σφυρήλατων»

Aπό τον Αγαμέμνονα στον Θησέα. Μία ερμηνευτική απόπειρα δια μέσου των «Σφυρήλατων»

Πολύ συχνά προκύπτει το ερώτημα για το κατά πόσο η επιλογή ενός ολομεταλλικού θώρακα (αρθρωτού ή μη) κρίνεται καταλληλότερη σε σύγκριση με έναν οργανικό θώρακα (σύνθετου ή μη) και δευτερευόντως, ποιος από τους δύο αυτούς τρόπους θωράκισης ήταν πιο προσφιλής στους Έλληνες της Ηπειρωτικής Ελλάδος από τον 15o μέχρι τον 5ο π.Χ αιώνα.

Πληθυσμιακή εκτίμηση της Ρωμαϊκής και Βυζαντινής Αυτοκρατορίας

Πληθυσμιακή εκτίμηση της Ρωμαϊκής και Βυζαντινής Αυτοκρατορίας

Οι κοινωνικές, οικονομικές και πνευματικές δομές και απαγορεύσεις της Αρχαιότητας και των μέσων χρόνων δεν άφηναν περιθώρια για την αυτόνομη ανάπτυξη της στατιστικής επιστήμης και την εφαρμογή της στον δημογραφικό τομέα.

Υγρό πυρ

Υγρό πυρ

Υπάρχουν πολλές ονομασίες για τον εμπρηστικό μηχανισμό των Βυζαντινών προερχόμενες από το λεξιλόγιο των φυλών (Βούλγαροι, Άραβες, Ρώσοι) που κατά περιόδους γνώρισαν την επεργειά του, «θαλάσσιο πυρ», «υγρό πυρ», «τεχνητό πυρ», «κατασκευασμένο πυρ».